Основні правила та вимоги, які стосуються інформування споживачів фінансовими установами за новими вимогами, які набувають чинності в зв’язку з прийняттям Національним банком України Постанови № 130 від 18.10.2023 р.
Давайте розглянемо основні вимоги та правила, які він встановлює:
- Основні вимоги до ідеального вигляду вітрини:
- Умови продукту повинні бути розміщені обов’язково, зокрема максимальний строк, максимальна сума, реальна річна процентна ставка.
- Посилання на істотні характеристики послуги та попередження про наслідки для споживача повинні бути відзначені обов’язково.
- Умови продукту:
- Максимальний строк.
- Максимальна сума.
- Реальна річна процентна ставка від ХХХ до ХХХ.
- Посилання на істотні характеристики послуги.
- Посилання на попередження про наслідки для споживача.
- Умови до шрифтів, текстів, розміщення:
- Шрифт посилання повинен бути контрастного кольору до решти тексту з підкресленням або із символом, що використовується для позначення гіперпосилання.
- Розміщення умов продукту повинно бути гарнітурою, кольором і розміром шрифту, ідентичними гарнітурі, кольору та розміру шрифту іншої інформації на веб-сторінці.
- Недобросовісна реклама у сфері фінансових послуг:
- Реклама повинна містити інформацію про умови надання фінансових послуг.
- Шрифт інформації не повинен бути менший на 50% від розміру шрифту назви фінансової послуги.
- Оголошення про умови повинно бути розміщене не швидше ніж на 25% від розміру шрифту назви фінансової послуги.
- Шрифт назви фінансової установи не повинен бути менший на 50% від розміру шрифту оголошення.
- Зменшення шрифту:
- Якщо зменшується шрифт, треба враховувати розмір шрифту логотипу.
- Текст не повинен бути менший за 50% розміру шрифту логотипу.
Ці вимоги та правила призначені для забезпечення чіткості та правдивості інформації, яку фінансові установи подають у своїй рекламі, сприяючи тим самим захисту прав споживачів.
Залишити відповідь